niedziela, 5 stycznia 2014

Prolog - New Way



Close Your eyes and dream,
That You are free.
(...)
Are You gonna stay forever this way?
Are You gonna stay?
Dawid Podsiadło - "I'm searching"


Były dwie drogi. Jedna prowadząca na wschód, druga - na zachód. Wschodnia była zatopiona w blasku Słońca, zachodnia - zacieniona. Na wschodniej stała jego matka - z delikatnym uśmiechem na twarzy przywoływała go do siebie. Na zachodniej - ojciec, od którego biła chłodna obojętność; dumnie wyprostowany, spoglądał na niego, wyraźnie dając mu do zrozumienia, że jego miejsce jest obok ojca. Zawahał się. Ostrożnie postawił krok w stronę matki. Jeden, drugi, trzeci. Z każdym kolejnym coraz bardziej przekonywał się co do słuszności swojej decyzji. Ostatni raz spojrzał na ojca, który przyglądał się mu z wyraźną odrazą.  Chwycił delikatną dłoń swej matki i razem z nią ruszył w swoją stronę.
W tę dobrą stronę.


Obudził się i rozejrzał wokoło. Był w swoim pokoju. Sen, który jeszcze na długo zostanie w jego pamięci, otworzył mu oczy. Już wiedział co ma zrobić, którą drogą podążyć. I nikt nie ma prawa mu w tym przeszkodzić. Zacznie sam kierować swoim życiem, czy się to komuś podoba, czy nie. Czas zacząć naprawdę żyć!


~~***~~
Witajcie! Jest to prolog mojej nowej historii :) Mam nadzieję, że Was zaciekawię i zostaniecie ze mną :) Możecie znać mnie już z innego bloga -> KLIK<- . Na teraz to chyba tle ;p Aaa! Proszę o komentarze !
PS. Terminy pojawienia się rozdziałów będę umieszczać w aktualnościach ( po lewej ).


Pozdro! 
Alex Malfoy 

4 komentarze:

  1. Prolog jest taki pięknyyy!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzadko zdarza się, aby miała okazję już na początku pochwalić czyjąś twórczość literacką typu fan fiction. Na ogół są to opowieści nudne, źle opowiedziane, z brakiem jakichkolwiek zalążków talentu czy choćby zwykłego, prostego stylu. U ciebie zaś zauważyłam coś, czego dawno nie spotkałam. Lista odwiedzanych przeze mnie blogów jest raczej krótka. Są to fanfiki, które sprawdziłam i mam do nich zaufanie. Wchodząc tutaj, nie spodziewałam się, że ta lista się wydłuży. A jednak ;-) Życzę weny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niezmiernie miło słyszeć(?) czytać(?) takie słowa :) Cieszę się, że osobie tak utalenowanej literacko jak Ty spodobała się moja twórczość :) to naprawde motywujące do dalszego działania.
      Dzięki ! Pozdrawiam

      Usuń
  3. Hej!
    Prolog posiada tą iskrę, co jest dobre do kontynuowania bloga !
    Pozdrawiam i lecę dalej !
    Layls

    OdpowiedzUsuń